Dag 2

20 augustus 2023 - Çolaklı Belediyesi, Turkije

Vandaag begon onze dag op het gemakje. De dag stond in het teken van het hotel ontdekken.

Rond 7.00u was Maris al wakker. Robert rond half 8 en die ging meteen ons voorzien van een plekje beneden aan het zwembad gezien handdoek leggen hier wel de trend is. Het hotel probeert dit erg goed tegen te gaan door rond 8u en 8.30u een rondje te lopen langs het zwembad en de handdoeken die niet bezet zijn of verder spullen bij liggen  weg te halen. Das pech je handdoek weg als je er niet bent! 😁 Rond 7.45u werd de kleine man wakker en zoals afgesproken kwam hij netjes naar ons toe om chimaero te laten slapen. Cai had ook netjes de deur dicht gedaan van de slaapkamer. Alleen wisten wij niet dat die deur van buiten af niet open gemaakt kon worden maar alleen van binnen uit. Laat Maris nu net niks voor Cai hebben klaargelegd en alles nog op hun kamer lag. Dat werd dus toch Chimaero wakker kloppen en stalken 🫣. Echter lag die jongen in een totale slaapcoma dus hop Cai in pyjama mee naar het zwembad en Robert naar boven sturen! Die heeft Chimaero wakker gekregen.

Na de magen gevuld te hebben was Cai zijn doel om heeeeeeel veeeeeeel te zwemmen, Chimaero zijn doel om veel slush puppies (ijsdrankje) te scoren en veel te eten, ons doel was om zoveel niks te doen dan alleen zweten bij een temperatuurtje van 42 graden. Helaas is ons doel mislukt. Cai zijn doel om veel te zwemmen is geslaagd en dat hebben we allemaal geweten. Iedereen moest mee van de glijbaan en ja zelfs Maris is er mee af gegaan met Cai. Alles voor het jong hé! 😉

Zelfs Spiderman kwam nog even bij onze kleine zwemheld kijken! En dat was toch even spannend! Ook vriendjes geen gebrek aan. Cai praatte met veel kindjes alleen snapte hij nog niet goed waarom niet alle kindjes terug praten tegen hem!

Chimaero zijn doel is ook wel aardig geslaagd. Die heeft aardig wat slush puppies op!

Een dag waar je niet tegenop kan smeren met zonnebrand. Uiteindelijk moesten we toch nog oppassen met onze tere huidjes. Chimaero ging na het middagdutje van Cai al naar de kamer om zichzelf te beschermen en even te genieten van zijn rust in de koele airco! Wij zijn nog even naar het Splash parkje van het hotel gaan kijken! Wat een feest voor Cai! Uiteindelijk werden Robert zijn schouders en bovenrug ook al de kleur van kreeft dus besloten we ook maar op het gemak te gaan douchen en klaar maken voor diner.

Na het diner even naar het strand gelopen! Even snel kijken daar om vervolgens te besluiten dat we met daglicht het beter kunnen zien. Dus de hele klim terug naar boven! 🤣

Cai op bed, vader en grote zoon naar de bazaar en Maris met een boekje genietend van de oude 80's hits op het balkon!

Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe herinneringen! En waarschijnlijk veel zwemmen!

1000021069

1000021101

1000021147

1000021189

1. Oom Jeroen:
    20 augustus 2023
    Fijn om jullie reisverhaal te lezen. Groeten aan iedereen
  2. Familie Kappert:
    21 augustus 2023
    Groeten terug van iedereen!
  3. Janny Nijskens:
    20 augustus 2023
    Was dus weer een leuke dag.
  4. Familie Kappert:
    21 augustus 2023