Dag 5 wk Cai gooien en poolparty

23 augustus 2023 - Çolaklı Belediyesi, Turkije

Vandaag weer op het gemakje wakker worden voor Cai, Maris en Chimaero. Robert was al heel vroeg wakker en laat dat nu net de trend zijn voor alle handdoeken leggers! Jeetje mina wat doen veel mensen dat toch. Vroeg opstaan, handdoeken neerleggen en pas in de middag op hun bedjes komen zitten. Het hotel doet erg zijn best om dit tegen te gaan maar helaas lukt dit niet heel erg goed. Robert is er vroeg uit, gaat handdoeken neerleggen, bakje koffie halen en weer bij de handdoeken zitten tot ik met Cai naar beneden kom. Dan gaan de mannen ontbijten terwijl ik er blijf zitten omdat ik toch niet ontbijt!

Als ze terug komen is het dikke pret want ook Chimaero is weer vroeg uit de veren. Omdat het was omdat hij wakker werd van de honger of wakker werd van zijn lichaam die op het eten reageerde laten we maar in het midden, maar na een stevig ontbijt was hij weer klaar voor het WK Cai gooien! Cai vliegt toch hoog de lucht in. Wilde mijn best doen voor een foto, maar dat ging hoger dat ik door had met de camera. Cai stond er niet volledig op, maar er volgde nog 2 herkansingen voor Chimaero. Deze lagen goed op de foto vast. Zelfs een salto voor de punten deed het goed.

1000022039

Cai besloot hierna dat glijden toch wat meer prioriteit had gezien hij er van de aardig badmeester alleen af mocht glijden. Wat een feest en zo trots als een pauw! Robert blij...hoeft hij niet alsmaar mee! 🫣

1000022150

Na al het zwemmen, glijden en eten gaat Cai een middagtukje doen. Overigens zijn hier bij de lunch heerlijke broodjes te krijgen. Panini's,Turks brood, wraps het maakt niet uit. Je krijgt wat je vraagt! Heerlijk! Wij zijn fan van de broodjes als lunch. Als Cai gaat tukken proberen de mannen wat af te koelen in het zwembad voor zover het lukt. De thermometer tikt hier weer dik 40 graden aan. Beetje warm voor een blanke! 🥵 Moesten ons best doen om niet de tere huidjes te voorzien van kleur kreeft! 🦞

Overigens wordt Maris haar ego wel dagelijks gestreeld. Wat een mensen (voornamelijk Engelsen) die veeeeeeeeeel witter zijn dan haar! 😎

Als Cai uit zijn middagtukje komt lopen we naar beneden en zijn ze vanalles aan het opbouwen voor de poolparty! Wat een feest! Alles in groen met rood thema omdat het een Watermelonparty is! Gezelligheid op en top! Bij de bar volop watermeloen te krijgen, maar ook watermeloen cocktails, mocktails, kinderdrankjes enz!

100002215910000221361000022135

Uiteindelijk besluiten we te douchen en nog paar foto's te maken. Moeten Cai wel omkopen met cola want die heeft nergens tijd voor. Alleen voor spelen en zwemmen! Maar goed het omkopen heeft voor een paar foto's gewerkt. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Cai ligt nu weer op bed, Maris zo weer verder in het puzzelboekje en de mannen zijn weer naar de bazaar!

1. Oom Jeroen:
    23 augustus 2023
    Goede avond allemaal fijn om te lezen dat jullie weer fijne en warme dag hebben gehad. Wens ik jullie nog mooie laatste dagen.
  2. Familie Kappert:
    23 augustus 2023
    Dank je wel Jeroen!
  3. Carolien:
    24 augustus 2023
    Was weer een heerlijke dag 😁👍