Dag 7 zwemfun

25 augustus 2023 - Çolaklı Belediyesi, Turkije

Vast geen verrassing dat vandaag weer uit zwemmen bestond.

Iedereen was al vroeg uit de veren. Cai weer oefenen zonder bandjes, alleen glijden en met chimaero donderen.

Maris is helaas niet veel bij het zwembad geweest dus helaas ook weinig tot geen foto's en filmpjes! Helaas innig bevriend geraakt met een bacterie in de darmen, maar Robert doet alles voor het meissie en is helemaal door de hitte gelopen naar de bazaar 10min verderop om immodium te gaan halen. Gelukkig werkte het ook vrij snel!

Na de loop in de hitte verdiende Robert dan ook zeker een hele diepe duik in het zwembad om af te koelen. Cai was inmiddels ook wakker geworden van zijn flinke middagtuk dus hopla weer glijden , zonder bandjes zwemmen (oefenen) en toch maar wel salto's met chimaero. Chimaero mag hem dan weer hoog in de lucht gooien voor het WK Cai gooien! Robert werd nog voor de broer van chimaero aangezien. Dus ergens gaat er iets niet goed met het schatten van Chimaero zijn leeftijd. 🫣 of Robert wordt gewoon voor een broekie aangezien! 🤣

Na al het zwemplezier had chimaero zich gemengd in een groep met NL, Oostenrijkse, Engelse en Duitse gasten. Daar heeft hij het zwembad nog mee op stelten gezet terwijl Robert en Cai al kwamen douchen!

Chimaero had voor vertrek dezelfde lelijke action sportsokken voor robert gekocht als hij zelf heeft! Deze hadden Jut en jul vandaag aan. Lekker potsierlijk! Gelukkig kent niemand ons hier. 😁

10000224751000022481

Vanavond hebben we ter afsluiting heerlijk gegeten bij de Mexicaan van het restaurant. Het was echt mega lekker! Ook Cai heeft flink gesmuld van zijn kipfingers, klein beetje spaghetti met minigehaktballetjes en komkommer.  1x per verblijf mag je in 1 van de 3 a la carte restaurants etens. Mexicaans, Turks of Japans.

Na het eten zijn de mannen beneden nog een potje polen terwijl Maris de koffers al wat voorbereid om morgen te vertrekken. Maar eerst mag er nog een halve dag gezwommen worden voor we aan de terugreis kunnen beginnen! 😊

1000022507100002249610000224921000022484

1. Judith Duerinck:
    Geniale foto van het ANWB stelletje 😉
  2. Oom Jeroen:
    25 augustus 2023
    Ach de sokken maken de man. Fijne terugreis morgen. Groeten aan iedereen.
  3. (o)ma en (o) pa:
    25 augustus 2023
    (o)pa en ik hebben genoten van jullie reisverslag. We wensen jullie morgen een goede en rustige terugreis.✈️
  4. Carolien:
    26 augustus 2023
    Leuke foto met die sokken leuke herinneringen allemaal fijne terugreis en lekker nagenieten van deze mooie en fijne vakantie