Laatste dag Turkije

27 augustus 2023 - Oosterhout, Nederland

De blog is een beetje verlaat ivm onze terugreis en weinig internet.

Maar de dag waren we weer goed begonnen ondanks dat Chimaero Cai zijn droom had gestolen (Jaja die chimaero toch 🤣). Dat was het eerste wat Cai zei toen hij wakker werd.

Na een stevig laatste ontbijt gingen we weer zwemmen. Nog even de laatste keer oefenen zonder bandjes, 100 bommetjes, 100x glijden en nog slush puppies drinken en Jaja Cai heeft er uiteindelijk ook 1 gehaald. Duurde een week voordat het chimaero gelukt is om Cai zijn eigen slush puppie te laten halen.

Maris had ondertussen de koffers ingepakt en na het uitchecken hebben we onze laatste lunch gegeten  daar. Weer een heerlijk broodje!

We mochten nog even douchen bij het wellness gedeelte. Wat ontzettend fijn was voor we weggingen alleen dat zweet dat blijft daar op de 1 of andere manier toch wel stromen. Die koppakking stopte pas met lekken toen we in Nederland waren geland 🤔🫣.

Onze reis naar huis verliep voorspoedig. En spoedig. We waren gewoon 3,5u van te voren op het vliegveld. Overal snel doorheen dus een lange zit tot het boarden. Maar ach er zijn ergere dingen. Uiteindelijk hebben we weer een goede vlucht gehad met een slapende Cai, chimaero mocht genieten van forse dames naast zich waarvan die in het midden stonk met haar scheten, haar adem naar vis en haar zweet naar ui. 🤣 Aangekomen op Rotterdam waren we ook supersnel overal door en zaten binnen half uur na landen al in de auto naar huis.

We hebben een fantastische week gehad en ontzetten genoten! Nieuwe herinneringen gemaakt!

Iedereen bedankt voor het lezen en de leuke reacties!

Op naar onze volgende trip! We weten nog niet waar en wanneer maar dan zullen we het hier weer bij houden! ☀️😎

1. Judith Duerinck:
    27 augustus 2023
    Nu nog een dagje bijkomen voor de kleine man (en jullie natuurlijk) en dan begint het normale ritme weer!
  2. Oom Jeroen:
    27 augustus 2023
    Beste Robert, Maris, Chimaero en Cai dank voor al jullie reisverhalen. Ze waren erg leuk om te lezen. Jullie kunnen terugkijken op een topvakantie. Alweer mooie herinneringen voor later. Groeten aan iedereen van oom Jeroen 👋
  3. Janny Nijskens:
    27 augustus 2023
    Mooie vakantie gehad met mooie herinneringen. Die pakken niemand je meer af. Nu bijtanken en vast F1 lijken en hoppa, morgen weer het gewone ritme in