Reis naar Turkije

19 augustus 2023 - Çolaklı Belediyesi, Turkije

Tijdje geleden stonden de vakantieplannen op een weekje naar de Ardennen! Vrij laat zijn deze plannen gewijzigd! Vandaag zijn wij vertrokken naar Turkije! Naar Side om precies te zijn!

We begonnen de ochtend op het gemakje! We hoefden maar om 10.00u thuis te vertrekken naar Rotterdam Airport! Daar aan gekomen ging alles eigenlijk ook op het gemakje! We waren vrij snel door de douane. Maar ja hoor op wie moesten we wachten? Op Robert en Chimaero natuurlijk!! Chimaero met zijn potsierlijke action sokken aan kreeg nog een drugstestje. Zou het dan toch aan die sokken liggen? 🤔 Gelukkig was de test goed en hoefde hij ons niks uit te leggen! Ook de tas was oke! We waren er alleen een powerbank vergeten uit te halen maar ach als dat alles is.

Na ruim 1,5u wachten mochten we boarden! Eindelijk riep Cai! Eindelijk naar vakantie! Hoezo verwend! 🫣

Cai vond al snel zijn weg naar het vliegtuig en gaf aan de stewards een zelfgemaakte kaart! Volgens hem omdat de piloot jarig was 😂.  Dit vonden de stewards zo leuk dat ze hem een berichtje terug kwamen geven. Een papieren tui fly piloten pet en een oorkonde met een berichtje van de stewards! Trots als een pauw was Cai! Ook Jokie mocht weer mee vliegen!

Na een goede vlucht met een beetje turbulentie en veel kramp in de benen van Chimaero, Robert en mezelf (de beenruimte was best droevig terwijl ik daar zelf nooit last van heb) zijn we geland in Antalya. Na ruim 1,5u wachten op de koffers konden we dan eindelijk verder met vakantie gaan houden! Eenmaal de bus gevonden en een rit van een uur zijn we op plaats van bestemming! Een prachtig groot hotel met een mooie familiekamer! Chimaero slaapt met Cai! Hopelijk laat Cai Chimaero toch wat slapen!! 😁

Na nog een late diner wat al prima smaakte zijn Chimaero en Robert het hotel wat gaan verkennen en een biertje drinken terwijl de kleine man al uit rust voor de eerste dag hier!

Morgen zullen we de eerste zwemdag gaan beleven!

10000209721000020976

1000021018

1. Oom Jeroen:
    19 augustus 2023
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Maak er een mooie vakantie van
  2. Familie Kappert:
    Dank je wel!
  3. Carolien:
    20 augustus 2023
    Wat leuk! Hele fijne vakantie geniet ervan en zeker fijn zwemmen
  4. Familie Kappert:
    Dank je wel! ❤️