Zwemdag 3

21 augustus 2023 - Çolaklı Belediyesi, Turkije

Robert was al heel vroeg wakker vandaag! Om half 7 ging hij ons al voorzien van een bedje aan het zwembad. Het mooie plekje van gister tussen het kinderbadje en grote zwembad was nog vrij! Om half 8 werd Maris wakker en om 7.45u kwam Cai er ook uit! Jaja deze keer lag alles klaar dus de deur kon dicht om Chimaero verder te laten slapen. Alleen was Chimaero ook al heel vroeg wakker! Die kwam om 9u al met ontbijt achter zijn kiezen en een cola in de hand aangelopen! Lang leve de all-in! 🫣

Na een tosti ontbijt voor Cai (Jaja op vakantie mag dat ineens) gingen Cai en Chimaero meteen zwemmen! En ook Robert en Maris volgden snel! Stuk minder warm dan gister maar toch nog lekker zweten dus dan kan je maar beter het zwembad induiken! Gelukkig is de kleur kreeft niet verder doorgedrongen tot onze tere huidjes!

Cai had Chimaero al gestrikt voor de glijbanen. Zodra deze open gingen waren die 2 van de partij! Na de nodige glijbanen avonturen gingen ze een beetje stoeien samen in het water! Dikke pret!

Je gaat het geloven of niet maar er zijn nog mensen die gewoon witter van huid zijn dan Maris zijn. Wel 2 mensen vandaag gezien! 1 meisje die was heel wit, maar later liep er een meisje die nog veel witter was! Maris der ego was wel een klein beetje gestreeld dat ze niet de witste persoon op het resort was!

In de middag na Cai zijn middagdutje zijn we nog bij het Splash parkje geweest met Cai terwijl Chimaero al ging douchen en binnen bij de airco het buffet ging opzoeken! Bij het Splash park zit ook de miniclub. Cai dacht even dat het net als de jufjes (opvang) was. De meneer was een hele vriendelijke meneer. Cai wilde niks van hem weten totdat de meneer hem omkocht met een pakje chocomelk. De meneer noemt hem nu de chocomelk jongen!

Na een lange dag in het zwembad zijn we de rust op de kamer weer gaan opzoeken! Allemaal even douchen en zoals Cai zei allemaal mooie kleren aan om naar het restaurant te gaan! Lekker gegeten weer!

Vanavond gaan vaders en moeders op stap samen naar de bar van het hotel en het grootste kind past op het kleinste kind!

Morgen staat er een ritje naar de stad gepland! Eens kijken of we nog mooie dingen kunnen zien!

1000021585

1000021554

1000021546

1000021607

1000021551

1000021563

1. Oom Jeroen:
    21 augustus 2023
    Fijn om iedere dag jullie reisverslag te lezen. Maak er morgen een mooie stadsdag van
  2. Judith Duerinck:
    Heerlijk aan het genieten! Veel plezier nog! En niet te zat he 😉
  3. Janny Nijskens:
    21 augustus 2023
    Hoe leuk allemaal weer, en dat de jongens zo goed doen met elkaar, en Chimaero zo aan het genieten is Top hoor Geniet van jullie avond samen en straks de rust, veel plezier morgen.
  4. Carolien:
    21 augustus 2023
    Wat een geweldige vakantie weer genieten maar en kleine knaptoet geniet het meeste💖