Reacties
Reacties 1 - 23 van 23
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Oom Jeroen | Goedenmorgen Robert Maris en Cai ik heb met plezier… | 2 jan. '26 |
| Janny | Een hele mooie ervaring,veel indrukken en heel veel… | 1 jan. '26 |
| Oom Jeroen | Goedendag allemaal hebben jullie de jaarwisseling… | 1 jan. '26 |
| Familie K. | Voor jou ook een mooie jaarwisseling! | 31 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Beste Robert, Maris en Cai deze dag staat voor altijd… | 31 dec. '25 |
| Janny | Dat nemen ze jullie niet meer af. | 31 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Goedendag allemaal heel fijn om jullie reisverhalen… | 30 dec. '25 |
| Janny | Weer een leuke dag gehad dan,veel plezier in Disneyland… | 30 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Goedendag Robert Maris en Cai hebben jullie weer een… | 29 dec. '25 |
| Janny | Wat leuk ,die kerstlichshow,v,vooral di ene boom.Een… | 29 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Goedenmorgen Robert Maris en Cai. Hebben jullie weer… | 28 dec. '25 |
| Janny | Toch nog een beetje leuke dag en een Maris een baaldag. | 28 dec. '25 |
| Familie K. | Het was een hele belevenos voor Cai. Echt heel leuk! | 27 dec. '25 |
| Familie K. | Robert heeft gestreden. De spareribs op maar niet… | 27 dec. '25 |
| Pa en ma | Wat een sfeer! Robert, dat is nogal een portie spareribs!… | 27 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Goedendag allemaal die basketbalwedstrijd is een belevenis… | 27 dec. '25 |
| Familie K. | Zeker wel! ๐ | 27 dec. '25 |
| Janny | Onze heerlijke ,spontane Cai ,wat kan hij enthousiast… | 27 dec. '25 |
| Janny | En Cai heb je geblsft als dank je wel๐ | 27 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Goedenmorgen Robert Maris en Cai fijn dat jullie toch… | 26 dec. '25 |
| Janny | Leuk stadje,En jammer,dar het er fuvht was,.Heerliijk… | 26 dec. '25 |
| Familie K. | Dank je wel Jeroen! | 26 dec. '25 |
| Oom Jeroen | Beste Robert, Maris en Cai. Fijn dat jullie goed aangekomen… | 25 dec. '25 |

- Oom Jeroen: Goedenmorgen Robert Maris…
- Janny: Een hele mooie ervaring,veel…
- Oom Jeroen: Goedendag allemaal hebben…
- Familie K.: Voor jou ook een mooie jaarwisseling!
- Oom Jeroen: Beste Robert, Maris en Cai…
Alle reacties »