Autoritje, Las Vegas nascar, Fremont street, pawn stars en Bellagio

8 maart 2023 - Las Vegas Strip, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag drukke dag. We wilden nog veel dingen zien. Nadat we op het gemakje wakker zijn geworden zijn we eerst naar het welcome in Las Vegas bord gereden. Na een kleine fotosessie met weinig gelukte foto's helaas (de dame die voor ons de foto's wllde maken was er niet heel goed in en Cai wilde ook niet echt kijken naar de camera 🫣) zijn we terug naar het hotel gegaan.

Onze dag hebben we vervolgd naar valley of fire. Alleen daar zijn we uiteindelijk niet meer helemaal beland. Wel nog paar mooie foto's op de weg kunnen maken daar van Cai. Poging tot mooie foto van ons 3 werd weer wat lastiger. 🤔

Op de terugweg zijn we gestopt bij het stadion waar de nascar races in las Vegas  worden gehouden . Robert kon nog snel even het echte stadion in lopen omdat er een hek openstond. Gelukkig werd hij niet weggestuurd en kwam zijn grote mannendroom toch even uit! 😁 Wat een lucky basterd!

De weg verder vervolgd naar Fremont street. Hier is de strip van Vegas ooit ontstaan met de Golden Nugget casino/hotel. Wat een enorm groot complex. Heel gaaf om te zien! Wat een gezelligheid is er verder in Fremont street. Muziek en straatvermaak. Ook lopen er net zoals op de strip veel schaars geklede dames rond in glitteroutfitjes en of met veren op hun rug. Of verkleed als politie agenten om geld te verdienen om met toeristen op de foto te gaan. Zo schaars gekleed dat Cai al 3 dagen bij het zien van zulke dames loopt te roepen: papa, mama blote billen... En soms volgt er nog een no no no no no achteraan. Hij snapt er niks van.

Na Fremont street zijn we nog naar de bekend van tv pawn stars shop gereden. Heel tof om dit echt te zien. Lijkt alleen op tv groter dan het echt was.

Uiteindelijk was het al einde middag en het enige van het lijstje was nog de fonteinshow bij het Bellagio hotel. Maar eerst even de buiken vullen bij Planet Hollywood. Lekker gegeten. Vooral Cai met zijn boterhammen met jam. 😂 We waren op tijd voor de show van 20u bij het Bellagio hotel wat tegenover Planet Hollywood ligt. Wat een prachtige show. We hebben er 2 gezien. Vanaf 20u is het elk kwartier een liedje in de show.

Een hele dag en heel onze vakantie lang moeten we horen hoe cute Cai is, hoe leuke haircut hij heeft, mr Wild ( staat op zijn jas) maakt veel indrukken. Hij zwaait graag naar iedereen of een boks is geen probleem. Hij zal moeten afkicken van de aandacht 😂. Overigens heeft ie weer een nieuw woord geleerd: yes baby, no baby. Oh my god baby. Baby voor de duidelijkheid als schatje zoals de gekke Amerikanen het hier altijd gebruiken. 😂

Kleine knaptoet keek zijn oogjes uit weer uit en die oogjes waren ook weer helemaal zwaar.

Helaas was vandaag onze laatste dag. Morgen gaan we al vroeg uit de veren om naar het vliegveld te gaan. Onze eerste tussenstop is weer in Houston. Van daaruit vliegen we weer door naar Amsterdam!

Mooie herinneringen gemaakt! Gaan zeker nog eens terug. LA vonden we niet bijzonder. San Francisco was een hele toffe bruisende stad maar Las Vegas gaan we zeker nog eens ontdekken. Wat hadden we hier tijd tekort.

Het maximale hebben we er zeker uitgehaald!

IMG-20230308-WA0006IMG_20230308_204727IMG_20230308_201459IMG_20230308_145630IMG_20230308_143453IMG_20230308_124218

1. Oom Jeroen:
    9 maart 2023
    Beste Robert, Maris en Cai dank jullie wel,voor het delen van jullie Amerika reis. Het was iedere dag heel fijn om te lezen. Wens ik jullie een hele goede terugreis. Groeten oom Jeroen 👋