San Francisco naar Las Vegas

6 maart 2023 - Las Vegas Strip, Nevada, Verenigde Staten

Het was vandaag verplicht vroeg op staan om naar Las Vegas te gaan vertrekken!

Na een lekker ontbijtje hebben we onze spullen gepakt en reden we naar de luchthaven. Wat een enorm groot vliegveld!

Eenmaal in het vliegtuig hadden we een vertraging van ruim 50min. Dit door bagage van oa overstappende passagiers die nog in het vliegtuig moest maar ook passagiers die te laat waren. Verder was het een prima vlucht van iets meer dan een uurtje.

Na aankomst moesten we met een skytrain naar de bagagehal. De koffers hadden we heel snel. Op naar onze huurauto dachten we. Komen we buiten moeten we eerst nog met een shuttlebus mee voor we bij de verhuurbedrijven zijn. 🫣 Dat was ongeveer net zo lang als van de luchthaven naar ons hotel. 😂

Maar goed... We huurden een midsize car en de dame die ons de weg naar de auto's wees zei kies er maar 1 uit rij 4. Allemaal fullsize cars (slagje groter dan midsize). Wij nog 3x gevraagd of het klopte en ja hoor het klopte. Een mooie upgrade dus. We rijden nu een Chevrolet Malibu.

Op naar het hotel. Komen we aan op de strip.... Het is echt groot. En echt gaaf.

Bij het hotel aan gekomen wilden we gaan inchecken staat er een rij tot achter in het casino. Bij het hotel hebben ze de rij nog nooit zo lang gezien. Eerst maar even wat rondrijden en rondkijken. Zonde van de tijd om te wachten. Uurtje later terug naar het hotel staat er nog steeds een lange rij maar schoot wel goed op. Uiteindelijk binnen 20min ingecheckt. Zitten op de 18e verdieping en kijken uit op het Luxor hotel en Mandalay Bay. Zo gaaf!

Voor het diner zijn we naar het rainforest cafe gegaan. Een heel leuk jungle thema restaurant en heel lekker eten. Cai liep overal te gelijk. Een olifant, een aap, een krokodil, papegaaien en zelfs onweer was er. Hij vergat gewoon om te eten. 😁 Hij vond het amazing! En heel wat oh my god hebben we gehoord van hem!

Na het eten terug naar het hotel. Langs de m&m store van maar liefst 4 verdiepingen. En langs de cola store. Hier gaan we nog terug heen! 😊 Ook was er bij een winkel een politie auto met zwaailichten en sirenes. Dat wilde Cai ook wel even bekijken.

Cai was inmiddels alweer zo moe dat hij wilde slapen. Duurde geen 2min en zijn oogjes waren alweer dicht!

Op naar morgen! 🇺🇲

IMG_20230306_193800IMG_20230306_193558IMG_20230306_191719IMG_20230306_183257IMG_20230306_190352

1. Linda:
    7 maart 2023
    K geniet van jullie avonturen....jullie rijden nu wel in stijl rond daar.....helemaal leuk....😘❤️
  2. Janny Nijskens:
    7 maart 2023
    Wat een leuk Cafe, zal Cai weer genoten hebben, al met al een mooie dag weer.
  3. (o)ma en (o) pa:
    7 maart 2023
    Tjonge wat zien jullie veel. Geweldig.
  4. Oom Jeroen:
    7 maart 2023
    Jullie hebben een super reis. Heel fijn om jullie avonturen te lezen.
  5. Carolien:
    7 maart 2023
    Wat een geweldige reis ik geniet elke dag van jullie verhalen 😊